TRÅKIGT

Shit, det blev ingen träff med Sara idag! Jag fastnade i mitt skrivande, vet inte hur jag ska formulera mig! Sen så kom jag på att jag ska fixa köttfärssåsen idag också! Måste ta och börja med den snart! GUUUD vad tråkigt att plugga! Men jag har verkligen inte mycket kvar nu... men det lilla jag har kvar måste ju bli bra och jag vet fan inte hur jag ska skriva. USCH!!! Men det är det absolut sista innan lovet nu! Sen så nästa vecka är det bara betygssnack, på typ ALLA lektioner, snacka om seg vecka!!!

Imorn är det klassen dag! Sen så ska jag med Linda, Elin, Carina och Mamma till Stockholm! Jag fick inte följa med först, men eftersom att det är mamma som har plånboken så fick inte Linda bestämma så då fick jag också följa med!

Men på klassens dag så ska våran Lärarstuderande, Margareta, som har haft oss i engelska dom sista veckorna bjuda oss på glass! MUMS! Gott med glass i solen!!! TOPPEN!

Nu måste jag fixa köttfärssåsen!

//Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0