Svenskalektion

Sitter i sal 3613 och skriver rent en uppsats som vi gjorde i höstas! Och vi får tillbaka den nu! haha, våran lärare är lite, LITE virrig! Dock är han bra, men jag känner en sån press när han pratar med mig, om hur jag ska göra uppgifter och så, jag kännerm ig så osäker när han är i närheten, jag trivs nog inte med läraren helt enkelt! Tur då att det bara är ett år kvar med honom... jag har stått ut i två år nu! så ett år är väl en bagatell! Just det, jag kanske ska skriva vad jag skriver om också! Hjältar, en jämförelse mellan Odysseus och William Wallace, ni vet, Mel Gibson i filmen Braveheart!

Dom här sista dagarna denna veckan och nästa vecka kommer att vara SÅ JÄVLA SEGA!!! De flesta kursena är klara... betygen är nästan satta och det finns inget att göra! Jag sitter bara och glor ungefär! Skittråkigt! Dessutom, alla som vill hitta på nått med mig denna veckan, så kan jag med en gång säga att det är KÖRT!!! Jag har två uppsatser att göra tills på fredag! Eller en uppsats och en fördjupningsuppgift!

Nästa vecka blir det bara betygssnack, GUD vilken seg vecka det kommer att blir! Men sen på torsdagen, då blir det äntligen LOOOOOOV!!!! LOVELY!!!

Soliga kramar
Erica


Kommentarer
Nathalie

Lycka till med uppsatserna! (:

2008-05-27 @ 11:48:33
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0