Söndag

Jag måste bara få säga att igår gjorde jag en JÄTTEGOD middag! Kycklingbröst i ugnen med lite chilipulver på. Sen kokade jag ris och till det hade vi Sweet chilisås! FYFAN vad gott det var! Det var lite tråkigt att bli mätt! ;)

Idag har jag och Linda solat ute i den varma härliga vårsolen! Så att man har en bra grundbränna lagom till sommaren! UNDERBART! Vi spelade årets första kubb också! Jagvann första omgången, för att Linda råkade ha ner kungen! HAHA! Den andra omgången sket vi i att spela klart, solen försvann och vi orkade inte börja efter maten! Vi är tvungna att plugga också! Jag har ju som sagt Naturkunskap redovisning OCH inlämning imorn! Men jag tänkte på det, vi ska ha med för- och nackdelar med Vattenkraft och Värmepumpen, men hur fan blir det eget arbete när man skriver det i punktform? Då tar man ju fördiga punkter, hur blir det ett eget arbete med egna ord? Hur fan ska det gå? Jag FATTAR INGET! 

Nu spelas Madonnas nya låt, 4 minutes, med Justin Timberlake, på MTV, så JÄVLA bra! "We only got 4 minutes to save the world"

Mamma o pappa hr nu varit i Lübeck i 4 dagar! Och vi har ätit PASTA alla måltider! Utom den i går kväll! Så nu blir det potatis resterande dagar! Hahah xD

Nu är det plugg som gäller!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer
Camilla Berglund

Haha, pasta är gott ju :D

2008-05-04 @ 17:40:35
URL: http://camillaberglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0