Shit vad jag är PINSAM

Jag är så dålig, jag är såå otroligt pinsam! Inte alltid, nejnej, inte alls alltid, jag är bra för det mesta, men när det gäller att debattera, eller bara att prata inför klassen, eller för den delen, en lite jävla grupp, fyfan vad jag är pinsam säger jag bara! Jag skäms! Jag blir nervös, är inte så förbered, vilket jag bara har mig själv att skylla i och för sig, men det hjälper inte att vara förbered, lite kanske, men inte alls mycket! Jag pillar med håret, pratar snabbt och sluddrigt, tittar ner, läser av pappret istället för att kunna det. Jag fattar inte, jag fattar inte att dom kan säga sen att jag har bra röst och att jag kan bli en bra talare?!? Är det nån som vet en kurs för sånt här eller? Jo jag vet en, kommunikation, jag skulle kunna tro att den kursen skulle hjälpa mig lite, men nu har jag ju inte valt den som individuelltval, så jag får väl läsa böcker om sånt, läsa, lyssna och öva, öva öva öva och öva! Men fyfan för att prata inför folk säger jag bara! USCH på mig! USCH!!!!

//Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0