Pissdag!

När jag kom hem från Sara, så gick min dag åk skogen. Allt går dåligt, ingen fattar något och jag är irriterad! Det har inget med gårdagen att göra, det var supertrevlig kväll! Tacos, chips, Hjärnsläpp, Guirarhero3 och trevligt sällskap! Det var när jag kom hem och ingen fattar vad jag menar! Dom som har läst min blogg vet ju att jag har ett val att göra och valet måste göras innan den 17e! Jag vet fan inte hur jag ska göra! Men vissa tycker ju inte att jag vill lyssna på dom bara för at jag känner dom är ett bra sköl till att gå dit! Men hallå?! När jag är med mamma o pappa då gnälls det att jag inte gör något, men nu när dom är med, då gnälls det inte, men det beror ju antagligen på att det inte är BARA mamma o pappa där! Men vafan, vad är det för anledning då? Jag känner ju dom också! Fan vad sur jag blir! Vissa umgås ju med folk dom hatar bara för att vara poppis! Men det är väl en helt annan sak?! Att umgås med folk man hater eller att lyssna på musik som inte är den egna musiksmaken?! Men det är inte samma ssak? Eller? Hur kan det vara skilland på att umgås med folk man hatar och att lyssna på en annan musikstil än den man har! Jag FATTAR INTE!!!!

Sen så funkar inte datorn som jag vill heller, den segar och är dum, desutom är musknappen helt sne så det går knappt att trycka på den! + att jag HATAR att plugga! Jag vill fan sluta skolan nu! Orkar inte mer! Har aldrig varit en pluggis och kommer aldrig att bli en pluggis heller! FAN! Jag snackar bara en massa skit när jag säger att jag SKA plugga, jag gör det aldrig ändå! Jag gör det sista kvällen innan, och hur bra resultat får jag av det längre fram i tiden? Jag kommer aldrig ihåg någonting från gamla prov. Så jävla värdelös är jag på att plugga!

Men jag har ett mål, men det får vara hemligt, jag vet att det är några som vet det redan, men säg inget! Det är mitt mål, jag vill inte att folka ska förlja med bara för att jag vill det! Jag vet inte ens när det blir! Men jag har bestämt mig, jag vill det! Fan vad coolt det skulle vara! LOVELY! Jag kanske talar om det längre fram, när jag vet lite mer!

Nu ska jag antingen ut och andas lite, eller så ska jag in och kolla på Råttatouille. Jag sitter ute på verandan just nu! Så jävla skönt! Detta är bland de bästa ställena i hela huset! Så mysigt!

Finns det något där, eller är det våren som spelar mig ett spratt?

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0