Klassens dag

Idag kl 12 ska vi ut med Margareta, våran lärarstuderade lärare och Jenny, ut till antingen rinmansparken elelr rothovsparken och käka glass! Margareta bjuder! Jag och karin bestämmde det, för vi körde The bus is full på englskalektionen och vi vann! BÄST! The bus is full är samma sak som hav, land och stad på svenska!

Hoppas bara att vi slutar INNAN kl 2! För då ska jag åka med mamma, Carina, Linda och Elin till huvudstaden! KUL! Annars får jag säkert gå innan! Jag har ju varit i skolan VARJE lektion hela tvåan! Och ettan också för den delen! Hihi!

Ikväll ska jag med Nattiz, kanske, till Torshällafestivalen... i alla fall så vill jag dit! Vill lyssna på When it. Jag vill se hur dom låter nu, jag hörde dom senst i julas, men dom måste ju ha utvecklats en hel del sen dess! Nattiz, fick du mitt SMS igår? Dom spelar 23.20! Men vi hörs väl senare!

Nu är svenskan renskriven också! Alla grejer vi skulle skriva rent! NU är jag PLUGGFRI!!! LOVELY!!!

Origentering på idrotten idag! Jag tror att det blir det i alla fall!

Puss och kram
Erica


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Hej jo jag fick ditt sms! ^^ Och jag kan följa med om du orkar när du har kommit hem och så :P

2008-05-30 @ 14:11:51
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0