7 sorters kakor

idag har jag och Karin bakat kakor, märtas chokladsnuiitar, eller vad dom nu hette och så gjorde vi syltbollar! Gottgott! Vi fick äta lite av västerbottenostpajen som vi gjorde igår som var till idag, MUMS vad gott! Och för att inte tala om lingonparfaiten som vi också gjorde igår till idag, den var TOTALY LOVELY! MUMS säger jag bara!! Fatta vilket bra yrkesval jag har gjort! Nu gäller det bara att komma igång med nån rolig träning, ska gå mer på frisikis tror jag, så att jag inte går upp sådär jättemycket i vikt! Men ett eller två kilo och lite fett på höftbenen så blir det nog bra.

Och jag kanske får MVG i, ja vad nu kursen heter (pinsamt, det borde väl jag veta, eller?!), men i kall- och varmköket! WEEEEI, vad glad jag blir! FYFAN vad jag är bra! Som man sjunger i Studentsången... Men nu har ju jag ETT år kvar! TOPPEN! Sen blir det åka flak, festa (kanske får min första fylla ;), ha kul med vänner, och släkten kanske och ha en helt toppendag! LÄNGTAR som fan!

Nepp, nu ska jag skriva klar min engelskadebatt, sen ska jag komma på 6 bra frågor till mormor, farbror Anders och Tullen. Detta är en läxa i historian, vi håller på med kalla krigstiden och vi ska fråga frågor om 50-, 60-, och 70 talet. Så har i nån bra fråga, jag har en fråga, fast egentligen har ju inte det med kalla kriget at göra, men det är om sexualitet, hur man såg på det då, men jag får se, jag kanske kommer på en bättre fråga. Toppenkul, NOT!

Puss och Kram
Erica 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0