Regn

USCH en sån tråkdag det har varit idag! Först blir jag förbannad på idioten som skrev en så jälva dum grej, anonymt dessuton, sen så får jag göra allt själv... fixa mat, plocka i och ur maskinen, diska det som inte går i och sen stäng altandörren nere som jag INTE gick in genom sist! Och uppe på allt så har det regnat och varit tråkigt väder! Solen tittade fram lite, men den försvann ju lika fort!

Det enda bra jag kan komma på idag är att jag har varit på min andra introduktion för jobbet! Mycket kul! Längtar, fast endå inte till att börja jobba! Längtar för att tjäna pengar! Men vill inte för att solen och värmen kanske kommer fram då, och vad gör jag då? jo, jag jobbar ju! I och för sig så börjar jag tidigt och slutar tidigt så jag har ju hela eftermiddagar på mig! TOPPEN för det!

Fan vad deppad jag blir av dåligt väder! USCH!SOL och VARMT ska det vara!

Favorit  låt just nu, på tal om inget, eller på tal om att jag lyssnar på den just nu, är No Air med Jordin Sparks feat. Chris Brown! Så jävla fin text!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0