PISSDAG!

USCH! Det är dåligt väder! Jag är på dåligt humör! Jag är TOTALY förälskd i en skådespelare, vilket man ABSOLUT INTE SKA BLI! Man blir ju bara galen, helt psyko i huvudet och själen! Men denna känslan går verkligen inte att stoppa! HELT SJUKT! Därför vill jag vinna denna jävla tävling på TV4, men antagligen gör jag inte det! Jag har ju inte hört och sett något så det sket sig väl! TYPSIKT! Jag har fan otur i både kärlek och spel. Jag som verkligen ville! Jag hade nog behövt vinna den resan! Men, det är ju ett par dagar kvar, så jag kan ju höra något... NOT likely!

Annars så är jag mesig, tråkig, taskig, sur på internet som bara stänger av sig hela tiden, jag har komplex för mina minibröst (jag vet, inget att klaga på, men sånna här dagar kan jag inte hjälpa det), jag klagar massor, surar på inget, surar på struntsaker!

Jag bakade chokladmuffins förut, och då lugnade jag mig lite, det kändes bra. Resultatet blev SUPERGOTT!

Nu regnar det också! FYFAN!

Men ikväll ska jag titta på Viggo Mårtensen i Hidalgo på kanal 9.

KRAM, eller nått
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0