Min galma Fröken!

Igår var jag på Kulturdagarna, eller dagen var det ju igår, i Näshulta. Scenknuten var där och skulle spela Den Största Pärlan, pappa är med i den i orkestern! Köp förresten biljetter till Familjedagen i Råbyhallen på lördag, där Den Största Pärlan spelas, sen så är det allsång och sen blir det dans till orkestern Astoria!

Men i alla fall, igår när jag var där då träffade jag min gamla fröken från 4an och 5an, Petra! Och hon kom ihåg mig, och mina syskon, och hon kom säkert ihåg dom flesta från den klassen också. Men oj vad kul det var att få träffa henne! Det var väl typ 6 år sen jag såg henne sist, hon fick barn lagom till vi slutade 5an och då fick vi ju en annan lärare, Camilla, i 6an. Så Nattiz och Sara, om ni läser detta, så påminn mig att hälsa till Er från henne! Och träffar jag någon annan från den tiden så hälsar jag till er också (om jag kommer ihåg)! Hihi!

Jag håller på och sluta bita på naglarna också. Det har gått 3 dagar, ungefär och idag har jag haft en sån abstinens så att jag har gnagat lite, men inte bitit bort nått, jag bara "löser upp" naglarna lite, så att dom blir mjuka! Det är inte så jäkla lätt att sluta bita när jag har gjort det i HELA mitt liv! Det är skitsvårt, och det hjälper inte att veta att det är typ 1 000 000 000 bakterier under, det hjälper inte heller att ha stopp och väx på dom... Men nu har jag bestämt mig! Så klarar jag veckan ut så ska jag bjuda mig själv på en chokladkaka i helgen! SLUTA BIT! Önska mig lycka till!

KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Hehe jag såg Kristin häromdagen men hon såg inte mig :P

2008-06-25 @ 18:38:21
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0