Kladdkaka

Kladdkakan blev så god att det är bara en fjärdedel kvar! Och endå har jag inte ätit den med grädde och jordgubbar! Hur gick detta till? Jo, för det första tror jag att jag bakade dne vid fel tid! Hade kanske varit bättre att baka den imorn! Men jag kanske baka en till imorn, och gör det rätt! Eller, jag gjorde den ju rätt idag med, men imorn blir det kanske mer fullständigt rätt, med grädde och jordgubbar (om det finns kvar några då).

Nu har det hänt! Det blir INGEN chokladkaka till mig i helgen! Jag har bitit av min pekfingernagel! SKÄMS!!! Fast jag kan ju skylla på att den var JÄTTEOJÄMN! Men nu blev den fan värre! Måste SLUTA bita! SKÄMSSKÄMSSKÄMS!!!! FYFYFY!!!

Så klart på repsien av Hell's Kitchen nyss! Heather vann! GRATTISGRATTIS! (I efterskott, haha)! På torsdag börjar en ny säsong! Fast jag skulle aldrig i hela mitt liv ställa upp! Jag är rädd för Gordon! Han svär, han skriker och är taskig och elak mot en, så nej, jag skulle bara må dåligt! Han kan säkert vara hur trevlig och mjuk som helst, men just när han gör som han gör, så blir jag rädd för honom! Men, jag skulle vilja träffa honom en då! Hahah! En dag ska jag i alla fall åka till London och besöka hans restaurang! Men då måste jag kanske vinna en miljon först för att ha råd att äta där! Men en dag ska jag dit! Sådeså!

Nu väntar studsmattan med Schwester!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0