Jävla luder!?

Är man och badar i Vilsta, så är det ordet, tillsammans med; jävla fittar, horunge, jävla hora, och sådana, likande! Varför ska det vara så? Ska man behöva höra dessa jävla ord! Fyfan, jag mår ju bara dåligt av att säga dom för mig själv! Hur fan kan man kalla en annan människa dom orden? Även på skämt, var i dom orden sitter det roliga? Mår man bättre av att säga dom? Nej fyfan säger jag! Jag blir så trött, och förbannad! Var är världen på väg? Egentligen ska man ju inte svära alls, men vad är det för fel på jävla och helvete? eller fan i helvete som jag brukar säga? Varför ska man behöva ha med könsord och nedvärderande ord i det också? USCH!

Skaffa er ett lexikon för fan!

//Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0