Halvtaskigt väder!

Idag ser det ut som om det ska blir regn, kanske åska med. Men jag tycker att det är lite mysigt, att sitta ute på våran inglasade altan, som är somm ett rum, när det regnar och åskar. Bara ligga och lyssna på smattret mot taket. Hur mysigt som helst.  Men innan regnet kommer (om det nu kommer något) så ska jag med mamma ner till stan och kolla på en frysbox och lampor till altanen. Sen så är ju jag en TV- och filmnörd! Så det blir väl att kolla på Rädda Willy sen. Sen ikväll får vi se om jag vinner några 50 000 på melodikrysset! Det skulle ju sitta sååå fint, för jag är såååå shoppingsugen! Men, jag har liiiite dåligt med pengar! Någon som vet om vi får Studiebidrag i Juni? Annars blir det en fattig sommar kan jag säga!!! Och ikväll är det Lindsay Lohan som gäller i Tonårsliv! GUUUD vilken nörd jag är! Hahah! 18 år och sitta hemma, en lördagkväll! Hhaha! Menmen! Så kan det vara!

Nej nu ska jag klä på mig lite mer stanvänliga kläder och dra ner på stan! Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Camilla

sv: jag har börjat läsa hennes böcker ännu, läste ut den bok jag har hållt på med i några igår först. :) så jag har tänkt börja på den boken idag faktiskt. :P

2008-06-28 @ 12:39:28
URL: http://artondejuni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0