Godkväll!

Har ni haft en bra dag?

Min dag har varit lite seg. Regn, regn och regn börjde dagen med. Gick upp vid kl 9 och sen så visade det sig att det inte var något Blue Water High idag! Ingen surfing idag inte! Sen så åkte vi ju bort till Tuna Park för att kolla present till mamma som fyller på onsdag. (Hoppas att hon inte läser detta...). Sen så var vi i kyrkan där pappa jobbar (och där jag ska jobba i 4 veckor, från och med torsdag) och där kopierade han ut sånghäftet, samma som vi hade igår när Astoria och Mattias Enn var och spelade i rademachersmedjorna. Dom ska spela uppe i Dalarna, kommer inte ihåg var, men ni som bor där, ta reda på var och gå dit! Det är jättetrevligt att lyssna på Jules Sylvainlåtar på en sådan tillställning. I alla fall så tycker ju jag det. Sen så var vi ju på soptippen en vända med allt plank och sen väntade vi på mamma och sen köpte vi en frysbox. Så jag har väl fått en hel del gjort, fast det känns som om jag inte har gjort någonting alls, för att det har gått så segt. Menmen, så kan det vara!

Snart går vi in i en ny månad! JULI! Mycket händer då! Mamma fyller år! Narnia har premiär (TOKLÄNGTAR)! Jag ska jobba! EMD i Parkan Zoo! Ja, mycket och mycket kanske det inte var. Men en hel del, men än vad jag har gjort hittills. 

Nu ska nog jag ut och hoppa lite innan jag går till sängs. 

SOVGOTT!
KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0