Fotbolls EM

Igår satt jag och kollade när Holland-Italien spelade. Holland spelade mycket bra och vann med 3-0! Anledningen till att jag egentligen kollade var för att Eskilstunakillen, och domaren, Peter "Fröjden" Fröjdfeldt dömde matchen! OCh jag tycker att han gjorde ett bra jobb, jag vet ju egentligen inte så mycket om fotboll, men han är lika bra som dom andra domarna man ser i andra matcher! Jag hoppas att han kommer långt! Går inte Sverige till final så får han göra det! Hahah, och detta säger jag antagligen bara för att han är härifrån Eskilstuna! Eftersom att jag som sagt inte vet så mycket om fotboll! Men jag tycker att det vore jättekul!

Ikväll spelar Sverige-Grekland! Jag hoppas ju såklart på Sverige, men jag vet intehu bra dom är! Men med Zlatan och Henke på topp blir det ASBRA! Hoppas att det går bra för den andra Eskilstunakillen, Bissen! Hahaha, kommer inte i skrivandets stund på vad han heter! Typiskt! Men det kommer väl, alla vet väl endå vem jag pratar om!

HEJA SVERIGE!!!
GO SWEDEN!!!

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0