En USEL Midsommar!

I alla fall på Jordgubbsfronten och midsommarstångsfronten! Jordgubbarna hade legat för länge och blivit mjuka, håriga och jästa... USCH vad äkliga dom var! En del var ju goda, men dom flesta... BLÄ! Sen så har jag inte sett någon midsommarstång, än... får väl kanske ta och dra till Vilsta imorn i stället!

Nu ska jag väl ta och gå och lägga mig! Ni kanske tänker "OJ, vad tidigt, är hon inte klok?!". Men jag känner ingen motivation att vara upp längre! Jag vaknade som sagt på fel sida idag... Och hela dagen har känts spänd för min del, urtårkigt, men sant.

Men det var mysigt att sitta på altanen när det regnade, helt underbart mysigt faktiskt. Jag fick ett jätteroligt SMS då, Sommarlovs-knullet, haah! Och så står det, skicka detta till dom kåtaste vänner du har... Haha! Jag vet inte om jag tillhör dom allra kåtaste.. kanske till dom minst kåta... men det var väldigt kul att få! Hahah! Tack! Det piggade upp! Hihi! Jaja, så det kan vara! :)

SOVGOTT NU!
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0