Aidensfield

God förmiddag!

Sitter just nu och kolla på Tillbaka Till Aidensfield/Heartbeat. Den engelska polisserien jag pratade om tidigare.

Jag har försökat att gå upp runt kl 9 varje dag, och jag har faktiskt lyckats. Då brukar jag äta frukost och sen kolla på jag på barnprogrammet(?) Blue Water High, på Hejhej Sommar! Och igår när jag skulle kolla på det då såg jag lite mellansnack, och då hade hon, programledaren fått ett brev från en kille. "Hej, jag sitter mycket vid datorn på sommaren, men det tycker inte mina föräldrar om, dom vill att jag ska gå ut i solen, men det vill inte jag. Vad ska jag göra?" OCh vet ni vad hon säger då? "Ta lite hudlotion och smörj in ansiktet, armarna och i dekoltaget(stavas, men det ar i alla fall urringningen) och sen så tar du KAKAO, och klappar in det där du smörjt in dig, ovh vill du ha en ljusare ton tar ju potatismjöl eller florsocker och ljusnar till det." men HALLÅ? Anledningen till jag jag inte sitter vid datorn så mycket är just för att det är sommar och sol, eller ja, det har ju inte varit så mycket sol nu, men jag har alltid hittat på något annat. och hur fan kan man ens VILJA sitta och häcka vid en dator när det är sol och typ 30 grader? Då vill man ligga på stranden och bada! Eller? OCh varför ens kladda ner sig med kakao? Det blir ju bara kladdigt och jävligt! Vilken jävla idiotidé! Men, så är det ju ett barnprogram också. Och ja jag vet, jag tittar ju också på det, eller jag tittar bara på Blue Water High. Jaja, så nu alla ni som gillar att sitta vid datorn en varm sommardag, glöm inte lotion och kakaon så ni kan lura mamma och pappa och säga att ni har varit ute.

Idag ska jag nog klippa mig! Ska försöka ta mig ner till stan och få en klipptid, men jag vet inte vad jag ska göra, jag ska i alla fall klippa topparna, sen så får vi se! Jag vågar ju inget annat, jag har sparat mitt hår hur länge som helst så jag vill ju inte klippa av det. Men, vi får se hur det blir!

Ha en bra dag nu!
KRAM


Ps. Glöm inte kakaon och lotionen! xD Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0