SKITVÄDER!!!

Här är det idag, molnigt, kvavt, regnigt och åskigt. Riktigt uselt väder! Ont i huvudet har jag också, på grund av åskan. USCH!!! Dessutom så kunde jag inte ha msn i mobilen, jag ska fan JÄMT ha fel modell! ALLTID!!! Den jag har är totalt vädelös, det går inte att ha nått till den! OCh dessutom, så suger kameran på den också. Men, den är bra på att spela musik. Det är nog det enda den duger till, och att ringa och sms funkar också. Nej, det mesta känns piss idag! USCH FY FAN!

Men då passar det bra att lyssna på en ljudbok. Jag gillar det egentligen inte, men vi hade den så då slappa jag ju köpa och läsa den. Men det är i alla fall Camilla Läckberg, Isprinsessan. Den är otroligt bra. Så spännande. Jag har halva boken kvar, men jag skulle kunnas sträckläsa, eller sträcklyssna menar jag ju, men jag orkar inte det. Det tar ett tag att lyssna. Men det är lite trevligt. En mycket bra bok!

Imorn är det jobb igen som gäller, sen så ska jag ner till mormor, för fira hennes 70årsdag. TREVLIGT. GRATISGRATTIS säger jag till henne.

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0