Segt uppdaterande

Och det beror på att jag inte sitter vid datorn så mycket! Men jag kan göra en kort resume (ska försöka få den kort i alla fall) över hur mitt lov har sett ut hittills.

*Det har varit dåligt väder, då har jag myst med film.

*Börjat jobba, det känns bra att tjäna egna pengar, men pengarna går oavkortat till körkort och balen/studenten.

*Halvslutat bita på naglarna, jag har en del som är långa nu, men ibland blir abstinensen så hårt att en nagel blir avbiten! SKÄRPNING ERICA!

*Hjälpt Alexs farbror på hans bröllop, Alex var också med och hjälpte till lite, hennes farmor gjorde likaså. Men det var en rolig kväll! Dock så glömde jag mina solglasögon där, ändå hade jag kvarten innan frågat om mina glasögon låg där jag lagt dom, och ja, det gjorde dom ju, men jag glömde dom i alla fall TYPSIKT.

*Jag har läst Populärmusik från Vittula, en helt okej bok. Den var klart läsvärd. En del grejer i den är så overkliga så det finns inte, men det var kul att läsa. Gud vad dålig jag var på att skriva om böcker. Men den handlar om Matti och hans kompis Nila som växer upp i Pajala. Inte mycket händer, supartävlingar, misshandel i hemmet, mobbing i skolan, Elvis, tjejer och rockbandet. Det är väl ungefär så. Hahah!

*Jag håller också på att läsa Inte ens det förflutna, som är följetången i Eskilstuna kuriren. Den börjar bli riktigt spännande nu. Det är Anna Jansson som har skrivit den och det är tror jag den 8e boken om Maria Wern, jag har inte läst någon annan av böckerna, men jag giller denna, så jag får väl ta och läsa dom andra också. Maria ska vittna i en rättgång, men blir hotad till livet och bestämmer sig för att gömma sig, hon förljer med på en kvinnokurs, till gotska sandön, tillsammans med sin vän Karin och 5 andra vilsna, utbrända kvinnor. Dom ha ringen kontakt med fastlandet, eller vad man kan kalla det. En av ledarna hittas död i skogen. Dom tror att hon blev träffad av ett fallade träd, men Maria tror att hon blev mördad. samtidgt utredds ett märkligt dödsfall, Erik Hansson har suttit död i sin bil i 4 dagar. Han hade varit patient hons Eva, som är psykolog. Äh, det få duga, jag ve tinte hur jag ska få ihop det bra. Men detta är väl ungefär vad det handlar om.

Och i helgen ska jag åka till farfar och träffa honom och kusinerna och farbröderna. Det ska bli sååå kul! Vi har alltid så jävla kul! Vi träffas ungefär en gång om året. Lite tråkigt... Men oj vad kul vi ska ha i helgen!

So long!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0