Luciakampanj

Dagen började med en dryg timme Barteknik och drycker, hade vi haft kampanjen så hade det inte blivit någon och det känns som att vi typ aldrig har den lektionen. Så det var kul! Sen gick vi till kyrkan för att kolla det tjusiga Luciatåget. Och sen var Luciakampanjen igång. Det var skitkul, lite hög musik ibland, jag blev typ döv, men det var kul! Jag ska nog rösta på Smurfarna! Det som fanns var Jul, Smurfar, Batman, Circus, Peace&Love, Skjulstafesten, eh, nu kom jag inte på fler, var det fler? HHAHA, minns inte. Menmen, smurfarna är mina favoriter.

Sen efter lunchen så drog jag, Zebbe, Emil och Tobbe och kollade klart på Gladiator. Och sen lagom till den var slut så började engelskan. Det var typ bara vi från HR där, en IPkille var där. Vi pratade, på engelska också! HAHA! Vi diskuterade svordomar och tabufrågor. Och min matte var inställd idag. Så jag får reda på provet på onsdag!

Igår i köket så var Ralf tillbaka. Men han var typ sjuk så han var borta och vilade långa stunder så vi fixade allt i köket själva. Och det gick jättebra! Vi fick dessutom gå hem före kallköket för en gångs skull. HIHI! Vi var klara först. Det kan kanske bero på att Ralf inte orkade. Men mina köttbullar blev inte godare igår, dom blev liiiite torra. Men dom smakade mer jul, så dom blev godkända. HIHI! 

Imorn är det Dansbandskampen igen! Jag har fått med mig Zebbe också. hIHI, så får vi se vad han tycker om det där. Han verkar lite nervös. Tss! Men det är kul! Nästa sista gången är det ju också! Final nästa vecka! SCOTTS! Jag är ett SCOTTS-fan! Jag funderar starkt på att köpa en Scotts-t-shirt! HEHEH! :)

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0