GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Jag är kanske liite sen med min god jul önskning, men det gör inget. HIhi! Jag har haft en jättebra jul i alla fall! Ätit julskinka och apelsiner i massor! Och några ischoklader. MUMS! I julklapp fick jag ett supermysigt och varmt duntäcke! Så jäkla skönt att sova med, så nu blir det ÄNNU svårare att ta sig ur sängen på mornarna. Så skönt är det!

Tomten hade ingen dator till mig, men jag tycker om honom ändå! Jag funderar på att köpa en själv, jag hittade en bra idag, eller jag tror den är bra, jag ska med pappa imorn och kolla, för han funderade på att köpa den. Men vi får se. Men det vore skönt med en egen dator! Men vi får se....

Det är inte mycket jag har gjort den senaste veckan... men jag har hunnit läsa Stieg Larssons bok Män som Hatar Kvinnor. Den var lite seg i början och det händer egentligen inte så mycket, men jag var på helspänn hela tiden, och kunde inte lägga ifrån mig den. Jag läste klart den vid kvart över 2 i natt. Jag kan väl tala om att jag började den 23e, så jag läste den inte på en dag, men nästan, jag läste kanske 400 sidor igår. HAHA! Snacka om att ha ett liv. Menmen! Så kan det gå!

Och på Pnsdag är det Nyårsafton! Då ska jag till Thomas och Alexandra! MYSIGT!! Då har jag fått till uppgift att göra soppan som jag gjorde när vi hade öppethus i skolan. Och vi får se om den blir lika god denna gång! HIhi! Men det tror jag. Jag har ju alla ingredienser nerskriva så det ska inte vara något problem. 

Nu ska jag snart ät och sen ska jag krypa ner i sängen med den lilla DVDn och kolla på Björn Gistafsson, Ett livsverk! HEHE! 

KRAM 


Kommentarer
Alexandra

tack älsklig för komentaren på bilden. jag sakar dej enomrt. vad fick du i julklapp då?? kramar

2008-12-30 @ 00:03:37
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0