Svampplockning och 40årsfest

Imorse var jag med mamma o pappa och plockade svamp, men min påse förblev tom. Mamma hittade alla. Jag hittade verkligen inte någon ätbar svamp, och dom flesta av dom mamma hittade hade jag gått förbi, hur kul kändes det?! Inte så kul, men jag hoppas verkligen på en MYCKET BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG! Men jag får i alla fall smaka svampen! Haha! Annars hade mamm afått spö! ;)

Nu ska jag strax in i duschen! Ska sen åka iväg till Norrköping och vara lite bartender på min morbrors fest. Det ska bli kul! Jag får lära mig att blanda lite drinkar! Hoppas att han har fixat grejer, mått och grejer, jag vet ju inte hur han har tänkt sig, men det blir säkert jättebra! Men innan jag hoppar in i duschen ska jag skriva klart detta, fixa in lite musik på mobilen och kanske ladda upp någon bild på bilddagboken, crazychick.

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0