Övningskört

Yes, idag var jag äntligen ute och körde igen! Jag känner, att nu kan det kanske vara dax att köra massor, massor och massor! Det gick verkligen bra idag! Dock har man kanske sina upp- och nerdagar, men idag var nog en uppdag, så det kan jag nog leva på att tag! Måste ta körtkort snart! FRIHET! Jag har lite problem med dragläget fortfarande, nerväxlingar har jag också problem med och fartsänkning och ökningen. Jag vågar inte köra så fort än, men idag var jag upp i 50! Fast förra året körde jag i 70. Men, det är jag nog snart uppe i igen! Övning ger färdighet som man brukar säga! Så får se om jag får med mig pappa imorn efter skolan, som slutar vid 16.25, eller nått. Håller jag bara körhumöret uppe, så har jag nog körkortet snart... eller absolut senast när jag tar studenten! Målet är ju såklart 19 årsdagen, men vi får se. Sommaren 2009, då ska det vara fixat! Då MÅSTE det vara fixat!

Hur går det med ditt körande?

KRAM
erica


Kommentarer
Schwester

det går bra med min körning, har ju iof inte kört på länge nu, men i helgen kanske:P ska du på ?;D

2008-09-12 @ 15:17:09
URL: http://momories


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0