LÖPNING = BAJS

Idag så blev religionlektionen inställd, så jag och Alex drog ner på stan och jag hittade ett par nya jeans, toppen! Jag verkigen gillar inte att köpa jeans, jag hittar aldrig nåra som passar, men idag gjorde jag det och jag blev överlycklig och jag trodde att INGET skulle förstöra min dag, men det gjorde det. Det började regna lagom till Idrotten, men slutade precis när vi började och på programmet stod Spåret 2,5 km. TOPPEN! Jag HATAR verkligen att springa. Jag har försämrat min tid hela tiden, och jag kan inte pusha på mig själv för att slå tiden, jag tycker att det är såååå jävla tråkigt. Jag fattar inte mening med det. Och vilken mening det än är med det så kommer jag aldrig att tycka att nu skulle det vara roligt att få gå ut och springa. Jo, man får ju kondition, men det kan man får genom att göra andra roligare grejer, träning ska ju vara rolig. Så alla ni som har tänkt att ta med mig ut och springa en runda, GLÖM DET! Promenader kan jag gå med på, men ingen löpning! Fy säger jag bara!

Nä, nu har jag sågat löpningen tillräkligt för att alla ska fatta att jag inte gillar det, sen så vet jag att det finns folk som tycker att det är kul och som har det som hobby, sport eller bara på kul. Och jag tycker inte illa om er som gillar det, jag ville bara berätta om min dag och vad jag tycker om det. Men keep running! :)

Nu ska jag snart ta och sova, förbereda mig inför flamberingen imorn! Shit vad kul det ska bli! :)

SOVGOTT
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0