Första riktiga dagen

Avklarad! Eller riktiga och riktiga, fan vad seg den har varit! Jag började kl 9.15 med religion, toppenkul (inte), slutade den kl 10.30, SKULLE börja svenskan kl 11.20, men då visade det sig att vi inte hade svenska idag, så vi hade hål ända till idrotten som var sista lektionen och som började kl 13.40. Vilken toppendag! NOT! Men nu är jag en dag närmare studenten! Vilket känns bra! Hahah!

Dagen igår var bra. Vi började kl 13, slutade vid typ 2. Och då hade vi inte fått reda på mycket, vi fick busskort, vi fick våra scheman, vi fick veta att vi skulle ha idrott ombytta idag. Vi fick INTE reda på när vi tar studenten, vi fick INTE reda på när balen är, ni vet, alla viktiga saker! Eller när vi tar skolfoto, så att vi kan göra nått kul på det, inte för att vi kommer att komma överens om nått bra, men så att vi kan börja bestämma nått. USCH! Jag blir ju aldrig bra på kort i och för sig, men i år ska det bli annorlunda! I år ska jag nog fula mig massor! Om vi gör nått där vi ska fula oss förstås, annars får jag se ut som vanligt!

Just det, idrotten har vi nu med HR3A och HR3C, så idag var vi kanske närmare 30 stycken på idrotten, vilket var sjuktkul! Vi spelade brännboll, och mitt lag vann! Så nu kanske jag kan hoppas på att vi blir så många som en klass i alla fall! Förut var vi ju typ max 10 stycken av 16. Som minst tror jag vi var 4 en gång, inte det minsta kul. Men nu kan man ju hoppas på en stor förbättring.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0