3 timmar UNDERBAR sömn

Det var vad jag fick i natt. Vi kom hem vid tjugo över tre, och jag kom i säng vid ca halv fyra, somnade med en gång, sen går mobilen igång kl 6.45. FYFAN vad härligt att tjäna lite pengar tänker jag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och det var redan 20 grader varmt! Oj, nu ljög jag visst lite, det ska vara, det är grått, grått och grått, och just det, lite kallt också, jag har för mig att det stod 12.7 på termometern, men jag kommer inte ihåg. Men det skulle ha kunnat vara sol och varmt. Men nej, istället så var det grått, och dessutom så har det regnat länge, det har nog regnat sen jag kom hem vid halv 1. Sen gick jag och la mig, och när mamma kommer och väcker mig vid halv 4 så tror jag att det är nästa dag. Jag hade dessutom glömt att jag drog påmig nattlinnet när jag gick och la mig, snacka om trött! När jag hade varit varit vaken en stund, åt jag mackor och drack oboy. Sen gick jag och kollade på Sherdil, som jag hittade inspelad. Mycket spännande film! Den handlar om Sanna, som träffar en häst på ett militärområde, där hon inte får vara, men endå går in. Hon får reda påatt han ska slaktas och bestämmer sig för att rymma med honom. Och såklart så lyckas ju hon få honom.

Festen igår var trevlig. Det var lite segt ibörjan, men när alla (alla som inte körde alltså), hade fått i sig lite vin, så blev alla glada, i och för sig så var dom det innan också, men det blev lite lättare sen, dom åt, jag och Linda åt, vi diskade, vi grjeade fram tårta och grejer, sen blandade vi lite drinkar. Men eftersom att det inte var så många där så blev det ju inte att blanda så mmånga drinkar, men det var kul att få blanda lite. Gott var det också, jag fick Linda att planda en mojjito till mig, fast inte med så mycket baccardi, men lite. Sen så drog vi hem vid ca tjugo i 2.

Det kändes dock lite surt att missa finalen på Å-festen, fyrverkerierna. Men jag hoppas få se dom nästa år istället! Jag hade också mycket god lust att dra till Lotus, men också det får jag ta en annan dag.

Och imorn börjas det igen! Kl 13 har jag samling. Åh guuud vad jag längtar till att se alla i klassen igen! (NOT) Men den ena halvan ska bli grymt kul at se igen! Men man kan ju alltid hoppas att vissa har växt upp i sommar, det märker vi väl!

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0