Valborg!

Ledigt, ledigt och ledigt! Jag är ledig idag! Dels är mina lärare i Milano idag, och den andra anledningen vet jag inte... Men typ alla skola är lediga, UTOM John Bauer! NTI vet jag inte heller, men John Bauer vet jag! Haha :)

Ikväll ska jag hem till Sara! Jag bestämmde mig! Mamma o pappa träffar jag ju varje dag annars! Shit vad kul vi ska ha! Det var ett tag sen jag var i Hällberga! Eller, det var nog ett JÄTTEBRA tag sen! Hihi, vilken kväll det ska bli! Massor med Skratt! FInns det något bättre än massor med skratt med UNDERBARA vänner? Jo, om man blandar in lite Slagstaglass skulle det vara toppen! Hahah! Det finns massor av bra grejer men detta är Helt klart bland det bästa! I Hela världen! :)

Annars under mina lediga dagar måste jag faktiskt plugga... Jag ligger lite efter om man säger så, dessutom har vi redovisning och inlämning av Naturkunslkapen på Måndag! HEMSKT! Jag har inte ens börjat.... Så mycket pluggis är jag! USCH, jag gillar det INTE!!! BLÄ! Men snart är det lov! Men min hjärna har nog redan tagit LOV. Shit fan, jag har ju Samhällskunskap och Svenska att göra också! + Historia! Vilken Toppenvekca detta blir! Men ikväll ska jag ha kul och inte tänka på sån skit! Det tar vi imorn och/eller på fredag!

Ha en bra dag!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer
Nathalie

HIhiiii vi hade roligt ;D och bara för att ni var lediga XD Fast vi får sommarlov en vecka tidigare än er ;D haha.

2008-05-01 @ 11:34:36
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0