Nationella i Engelska A

Idag kl 8.30 satt vi redo i Aulan och skrev en uppsats. Jag skrev om min Chesterfieldresa, jag hoppas att den blev bra, men jag vet inte... det kändes bra, tror jag. Usch, nu blev jag osäker, men jag gjorde i alla fall mitt bästa, jag hoppas att jag fick med det jag ville på ett bra sätt.

Efter provet var det bara ner i Restaurangen och städa i köket, eftersom att vi inte fick gå hem efter provet så måste dom ju hitta på något att göra och då kommer dom med idén att vi ska städa, hur kul är det?! Jo, det är ganska kul och städa när man ska gå hem när restaurangen har varit öppen, men inte bara gå dit och städa, skittråkigt ju. Men jag missade ju städningen. Kl 11.15 gick jag och pratade med Ingmar om mitt betyg, ller var jag ligger och han kommer att rösta för ett MVG till mig, jag måste bara jobba på likadant inne hos Lasse i kallköket! Gör jag det får jag nog MVG i kursen, som jag inte vet vad den heter... Varmkök och kallkök kanske. Men jag måste jobba lika bra, fast jag gillar varmkök bättre... Men jag ska kämpa!

Sen vid kl 11.30 gick jag, Michaela, Toby, Heather, Jenny och Lisa till Statt, där vi åt lunch, pyttipanna, jag trodde ju att det skulle vara en lite finare lunch eftersom att vi var på STATT, men så var inte fallet. Efter lunchen och desserten, som var Småländsk ostkaka, vilket förövrigt INTE inehåller någon ost över huvudtaget, så skulle vi gå upp och prata för klubben Rotary om våran resa, men som sagt, jag är ju ingen pratmänniska, tur var att Michaela var med, hon kan prata, jag måste träna. Usch, det är ju bara att prata Erica, prata, prata, prata och prata. Men för mig är det lättare sägat än gjort.

Efter att vi hade pratat i typ 20 minuter var mötet slut och vi fick gå hem. När jag kom hem hinner jag precis möta Adam som är påväg till skolan för att jobba. Chaz vet jag inte var han var, men nu är han väl i skolan och jobbar. Adam har en parfym som luktar jättegott! Sean nått, han P Diddys parfym i alla fall, jag kommer inte på vad han heter på riktigt, så inne är jag. och nu sitter jag här vid datorn, har kollat på filmen She's the man, så bra film! Så nu måste jag plugga för att bli klar med min historiaskit någon gång så att jag kan gå vidare. Jag är så trött på den, för jag har skjutit upp den hela tiden, men nu var det inlämning denna veckan och imorn har jag buffertdag, hur ska det gå?! Jo, jag får helt enkelt lämna in den på tisdag. Men det kan bli lite körigt i helgen... Imorn ska jag gå på begravning och sen ska jag träffa engelsmännen i Stockholm vid Ice Bar och på Lördag ska vi till badhuset, till ming, kalas och sen party. Men jag är ju ingen partymänniska (än) så vi får se hur länge jag orkar, jag är så trött, på typ allt. Sen på söndag får vi se vad vi gör, umgås kanske med Adam och Chaz, kansek spelar friesbeegolf med dom, om det är fint väder. Kommer sakna Adam så otroligt mycket, Chaz ochså såklart, men Adam har jag umgåtts mest med. Sen på måndag åker dom hem. Sen få jag aldig träffa dom igen, jo jag och Karin ska ju till Darby nästa sommar, vi tar väl en sväng förbi Chesterfield också. Hoppashoppas!!!

Puss och kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0