Luktar fisk...

Yes, mina händer luktar fisk! Det beror på att vi filéade norsk fjordlax i kallköket. Men jag var inget bra på det! Men Lasse sa det att Övning ger färdighet! Och det brukar det ju göra! Innan vi började med fisken gjorde vi bröd, som blev jättegott! Fast jag smakade bara ett litet hörn... dom hade inte vilat färdigt än... Sen så missade jag tårtan Sara och Basse gjorde, den såg jävligt god ut! Den hetter typ Viktoriatårta eller nått, en chokladtårta. MUMS!

Men jag skolkade, eller nä, jag fick tillåtelse faktikst att gå och kolla på Lindas sista konsert på Stålfors. Hon och en till sjöng Time of my life, och hon sjunger väldigt bra! Men konfirencieren hade ALDRIG sett filmen... Dirty Dancing! Hur kan man ha missat den?! Jag blev lite chockad, men i och för sig, det finns ju filmer som jag aldrig har sett som hon kansek har sett. Jag tyckte bara att det var lite konstigt, för att den filmen borde ju alla i sett. Tycker jag i alla fall.

Håll i er nu, för detta säger jag INTE ofta:

JAG ÄR SHOPPINGSUGEN!!!

Jag behöver nya skor... och nya byxor! Snygga jeans, men sånna finns ju ingenstans, eller jo, det finns det, men jag kan inte ha dom, mina lår är ju fan som pinnar, så att jeansen bara hänger och slappar och ser SKITFULT ut. Jag vill ha jeans som sitter åt så att jag ser lite snygg ut i alla fall, men som sagt... inga sitter åt på mig just nu. Var hittar jag snygga jeans till mina ben? Zelda har ju stängt! Jane Norman kansek har... Nån som vill med till Stockholm?! Fast, jag måste ju spara ihop lite pengar först, så att jag kan spendera alla sen! Hahah!

Solade idag förresten. Fick lite färg tror jag också! Det var så varmt och mysigt och soligt i mitt lilla hörn så jag kunde inte låta bli att sätta mig där innan skolan började. LOVELY!! Nu vill jag bara ha lov så att jag kan sola varje dag! UNDERABRT!

Och Nattiz, jag vet att jag skriver mycket ibland, eller ofta menar jag, men det är bara för att jag inte kan sluta skriva, fingrarna vill inte! Haha!

Ska sova nu... tror jag... haha!

Puss och Kram
Erica



Kommentarer
Nathalie

Du borde ha en gräns på hur mycket du får skriva ;D Hihii!

2008-04-24 @ 07:01:09
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0