Kl är 22.24

Japp, kl är just nu 22,24, i alla fall när jag började skriva... när jag är klar är klockan betydligt mer! Jag sitter just nu ute på verandan, skitmysigt, lite kallt, men filten håller mig varm. Jag har suttit här sen i eftermiddags... meningen var att jag skulle, ja, vad skulle jag göra.. JO skriva min FUCKING HISTORIA! Nej, jag kommer fan aldrig bli klar... orkar inte med den mer... hoppas att Henrik är på bra humör imorn... FAN, jag har ju läxförhör imorn också... på Andra världskriget! Shit, oj vad jag är skoltrött nu alltså! Vill inte mer! USCH!!!

Idag i kallköket gjorde jag vit chokladbavorise med hallongelé, MUMS vad gott det blev! Lite mäktigt, men det var gott! Sen städade vi och jag åkte hem och satte mig och försökte med historiapisset! Fan vad jag är DÅLIG!

Ska nog sova nu.. om jag inte sitter uppe lite till och kollar om Adam skriver nått, jag saknar honom massor! MIn english bro! Sen så saknar jag Richard och Craig också! Underbara personer! Men nästa sommar, då jävlar!

Kvar att göra idag:
Duscha
Kolla om Adam blir online
Borsta tänderna
Sova

Puss och Kram
Erica


Kl är nu 22.40 btw!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0