Regnregnregn

Blir tokig på detta regn. Eller tokigheten har nog gått över i någon form av dvala. Tröttnat på allt. Vill inget, orkar inget, vill bara dra täcket över huvudet och somna om. Fast jag kan inte somna om. Jag är i något halvvaket och halvsovande tillstånd. För pigg för att helt somna om men samtisigt för slö för att gå upp. Hatar denna känsla!

Igår eftermiddag infann sig någon vilja och lust. Den underbara känslan att vilja laga mat och fixa i köket. Jag vet inte när jag hade den känslan sist, jag njöt av varje minut. Skulle gärna hitta tillbaka dit igen.

Oj vad postivt inlägg detta blev.. först hörs inget från  mig på jättelänge och sen när jag väl dyker in här så blir det ett deppinlägg. Underbart! Hahah ;)

Jag behöver sol och värme!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0