Plugg

Ja det går väl sådär med pluggandet. Jag vet verkligen inte hur man gör. Andra saker distraherar och det går bara dåligt. Hur kan det gå dåligt när jag själv har valt detta och tycker det är sjukt spännande och intressant? Märkligt.
 
Praktik idag. Det går bra tror jag. Inget självförtroende för att göra några tester än, men det kommer. Noll trygghet i fästen och ursprung. Noll självförtroende i funktioner. Kommer väl det också. Plugga och praktisera. "Övning ger färdighet" som jag brukar säga. Ska bara tro på det själv.
 
Nu tror jag i alla fall mina två små miniuppgifter är klara. Eller jag bestämmer att de är klara. Den ena kan jag kanske putsa lite på, men skiter i det nu. Behöver plugga inför prov och såklart funktioner, fästen och ursprung. Muskelkort behöver fixas!
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0