Akupunktur/koppning

Igår var jag på min första akupunktur- och koppningbehandling. Avslappning. Tre nålar i örat, en nål på varsin sida av knät och 6 koppar på övre delen av ryggen.
 
Blev lite snurrigt i huvudet i början med allt blod som rörde runt och nervositeten, men efter en stund släppt det och jag somnade nästan. Om inte kroppen var helt avslappnad så var den ändå bra mycket mer avslappnad än vanligt. Jag var  helt slö resten av dagen igår så nog gjorde det nytta. Behöver gå fler gånger.
 
Har dessutom riktigt snygga sugmärken på ryggen efter kopparna. Tur det regnar idag så jag vill använda tjocktröja! Hihi!
 
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0