Music is my language

Jag kan ingenting om musik och dess uppbyggnad och allt sånt, har inte intresset att lära mig heller, än i alla fall. Men, jag ÄLSKAR musik! Musik tröstar när man är ledsen, man känner igen sig i texterna, texterna beskriver känslorna man har, musik gör mig glad och lycklig, partyhumöret blir på topp och det är ett skönt sällskap.

Var i måndags och lyssnade på Add9 och Viba Femba i Näshulta. De använder inga instrument, jo ibland kan det kika in ett, men annars är det bara deras röster som gör musiken. Helt fantastiskt och underbart!

Som textraden "jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor" ,så kan jag inte leva utan musiken!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0