Cecilia Lund

Jag började året med att läsa Katerina Janouchs böcker om barnmorskan och fyrabarnsmamman Cecilia Lund. Cecilia bloggar om sitt liv, om sin familj, om sitt jobb och om sina känslor, hon gör det hemligt och ingen vet att det är hon som är hon. Jag funderade på det och varför inte börja göra det själv? Bara liksom kasta ut tankar i cyber-space utan att någon vet vem jag är? Skriva allt jag känner, tänker, tycker och gör. Jag får se hur jag gör.
På tal om känslor så mår jag rätt bra och allt blir ljusare. Det börjar bli vår! Solsken och värme gör mig på gott humör och allt känns så mycket lättare.

Nu ska jag sova så jag kommer upp och kommer iväg på ett misson! Får inte backa nu, jag behöver göra detta!

SOVGOTT
Puss&Kram


Kommentarer
Sofia

Sista chansen att vara med o tävla :D Hoppas du vill vara med!

http://byfia.com/2012/february/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2012-02-29 @ 13:35:01
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0