Written Paragraph

Veckorna går så otroligt jävla fort, det känns som att jag började skolan nyss. Det är fortfarande trixigt med engelska, men det kommer det väl vara lite hela tiden under tiden som jag lär mig.

Jag känner mig lite stressad då jag har slarvat något så otroligt med pluggandet. Jag har inte pluggat några 8 timmar om dagen, inte ens två timmar om dagen... Jag måste komma igång med pluggandet ordentligt för såhär kan jag inte fortsätta. Gör jag det så kommer det gå åt helvete och det vill jag INTE!

Sitter just nu med en uppgift som ska vara inne i slutet på nästa vecka, vi ska skriva en paragraf, eller ett stycke. Den får inte överstiga 250 ord men min överstiger knappt 100 ord så bra som det går nu... Not.



Till på tisdag, om man vill, ska man ha ett utkast till Literturuppsatsen också, jag som inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Och så har jag en massa läsning som jag inte har gjort. Vad håller jag på med egentligen?! Jag gör ju inte det jag ska i alla fall, jag snackar bara en massa skit.

Bäst att fortsätta skriva kanske, kan ju inte sitta här och blogga^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0