Det blir aldrig som man tänkte sig

Inte som jag tänkt i alla fall. Var det i förra veckan vi inte hade en enda lektion? Jo det var det och då hade ju jag tänkt jobba ikapp med allt jag lagt på hög, läsning och lite uppgifter att skriva men gjorde jag det? Näe, BIG NO. Jag satt i skolan med det underbaraste gänget och "pluggade", visst några ord kanske blev skrivna men istället hade vi fruktansvärt jävla roligt. Som vi brukar ha.

Men detta resulterade ju i att jag blev lite stressad och panikångesten var nära då ett first draft till en uppsats skulle vara klart och ett first draft till en paragraph skulle också vara klar till denna vecka. Jag började på en och två dagar innan uppsatsen skulle in så bytte jag ämne, vilket i och för sig jag tror var rätt för den kändes mycket bättre än den första jag tänkte göra. Så den skickades in igår, sista dagen.

Imorn ska the paragraph vara inne men jag var duktig i går så jag putsade till den precis och den blev inskickad i morse. Duktigt!

Tror jag ligger i rätt bra fas nu. Eller ja, har en del poems att läsa kom jag på. Ska också analysera en och ha en kort presentation. Men jag tror jag kan ta det på måndag. Jag tror jag är värd att ta helg denna helg. Får se hur jag gör.



KRAM på er!


Kommentarer
Jen

Det är alltid gott med lite rullis (:

2011-03-15 @ 09:27:42
URL: http://littledessert.se
Nathalie

Fin blogg du har! Ta gärna en liten kik in på min blogg, svara på dagens fråga kanske? :) Kramaar

2011-03-21 @ 18:55:51
URL: http://cookieetime.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0