Mys påväg till bussen

Jag är egentligen inget stort fan av hösten. Såklart älskar jag alla färger som blir och så gillar jag att snart kan man dricka varm choklad jämt, stickningen är mer motiverande nu när det börjar bli kallt. Det är bara mörkret och kylan jag har svårt med. Det är så depprimerande att gå upp när det är mörk och sen när man kommer hem är det mörkt, nu är det ju inte riktigt så farligt än men snart är vi där. Det gäller väl att hitta ljuset i mörkret och ta sig upp på morgonen.

Just nu är det väldigt vackert och mysigt ute på morgonen. Dimma och sol och lönnarna som börjar ändra färg. Lite kallt är det men solen piggar upp.

Jag stickar vidare på min resårstickade löskrage!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0