Fredag

Är det bara jag eller känns det inte som fredag idag? Det kan ju i och för sig bero på att jag varit sjuk och hemma i två dagar och att jag ska jobba hela, hela helgen, fast imorn har jag sovmorgon och börjar inte förens vid kl 10. KANONSKÖNT!

Idag var inte en vanlig dag på jobbet för Erica. Jag har fått göra annat än smörgåstårtor idag, jo jag har gjort smörgåstårtor också, men idag har jag fått göra vanlijpannacotta och marinaden till en av dom godaste marinerade kyckling i världen! Detta hör inte till vanligheterna gott folk. Hoppas det smakar bra också, men gör det inte det så vet jag inte vad. En som kan göra sååå god bearnasiesås kan ju inte misslyckas med detta. Smaklig måltid!


En ägg- och räktårta.

Vilket smarto jag är, här får jag göra annat än smörgåstårtor så fotar jag inte det. Jag som fotar allt jag kommer åt. Märkligt.


Kommentarer
Jenny

Ser gott ut!

2010-09-12 @ 20:23:04
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0