Bråket med maskan

Igår kväll hade jag ännu ett bråk med min stickning. Den envisades med att ha gömt en maska och jag tänkte ge upp och sticka vidare utan den. Men efter många, många, MÅNGA tittar på maskorna upptäcker jag att den har gömt sig under den efter. Så allt löste sig till slut.

Det känns bra med hela stickningen nu, det går lätt och rätt snabbt. Dock har jag lite problem med dom aviga maskorna, då garnet ligger på framsidan av stickan istället för bakom, när dom stickas blir det väldigt stora maskor, rätt fult. Men vadå, det ska väl synas att det är hemmastickat. Känner mig rätt duktig!



Målet är att få den klar i slutet av september, den ska bli runt 21 cm och den är just nu, 3 kanske, vad tror ni, klarar jag det?



Kommentarer
FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

skönt att höra, dem där jävla förkylningarna asså, dem kan man vara utan :) åå gott, de låter inte helt fel !

2010-09-10 @ 20:19:03
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

jaaa , fast jag har jobbat hela veckan med, ännu tråkigare hahah :)

2010-09-10 @ 20:25:40
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0