Jobbjobbjobb

Fått ett nytt extrajobb. Har jobbat 4 dagar nu. Det är blandade känslor, dels är det jättekul att ha fått ett jobb, extra jobb än sålänge, men det kan väl utvecklas kanske. Sen så är det ju lite segt att gå upp jäkligt tidigt på mornarna nu när man är van att ha gått upp halv 10 10 om dagarna. Men jag vänjer mig väl också vid att gå upp tidigt, hoppas att jag får jobba ofta bara för det, så jag inte slöar till mig. Det är ju kul!

Imorn är det upp tidigt igen! Hoppas bara den dumma förkylningen som verkar vilja greppa tag om mig inte får sitt grepp om mig. Har inte tid med att ligga hemma. Vill ju upp och komma igång. Men vinner jag inte över den så gör jag inte.

Ska ta och gå och lägga mig nu så jag kommer upp.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0