Första dagen på jobbet, vad händer då?

Jo först så kör Erica upp armen i ugnen och får ett jättesnyggt bränmärke, ett rakt sträck på armen. Lite senare på eftermiddagen lägger jag tårtor och så råkar jag med armbågen vifta ner en bunke och i den bunken låg det en glasform. KRASCH så var det ingen glasform längre, utan en miljon småbitar på golvet. Erica är MYCKET duktig!

Första dagen på jobbet fick jag börja med att skära 4 liter vindruvor i halvor. Sen blev jag inskickad i bageriet där jag gräddade 335 bröd vilket tog hela förmiddagen. Sen blev det lite lugnare och så var det bara smetar och tårtlläggningen kvar. Gick till bussen 15.45 (bussen går 15.50) och kom precis lagom ner till bussen när den precis dök upp bakom krönet.

Första dagen på jobbet har gått bra. Var lite kämpigt att gå upp i morse men jag tror att det blir värre i morgon.

Snart är det fredag och då blir det kuuuuul!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0