Tisdag

Kände verkligen för att ligga kvar i sängen HELA dagen idag. Men kände sen att huvudet inte gillade det och gick då upp. Pratade lite med Sara i telefonen och vi kom in på baka bullar och jag kom på att jag skulle baka bröd idag. Och det har jag gjort. Duktigt jag är.

Jag har också pluggat lite teori, inte så mycket som jag hade velat, men jag har pluggat. Har samtidigt suttit med min jäkla ansökan, jag vet att jag inte är snabb, men idag ska den iväg! Bara några små finslipningar bara nu.

Dagliga promenaden har jag hunnit med också. Kände mig extra peppad och tog en runda upp för Vilstabacken. Tungt som tusan var det, men upp kom jag och shit vad kallt det var där uppe, blåsigt och kallt.

Imorn är det dax för femte kölektionen, ska köra med en ny imorn för min ordinarie lärare är sjuk. Det ska bli spännande att se vad han har att säga om min körning och vad jag får göra imorn. Lite nervöst är det, men jag är ju så jäkla bra så det är nog inga problem!

Pluggande och ansökan kallar!
Ha en trevlig kväll!

PUSS

Lost is how I'm feeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0