Vilket dumhuvud man är!

Jag lär mig aldrig och nu kommer jag ALDRIG lära mig. Jag gör allt i sista minuten. Varför gör jag det? Jo för att jag skiter i det. Jag skiter i ALLT. Hatar att plugga. Det kommer säkert gå åt helvet imorn bara för det. Jag tycker ändå jag hade en bra grej att gå på, men sen hittade jag pappert med uppgifterna på och då insåg jag att jag har missat typ ALLT. Man ska typ få till värsta personbeskrivningarna, om hur dom beskriva och komma på vad det jävla budskapet är! HATAR att plugga! USCH!

Men nu har jag inte tid att sitta och skriva här längre... USCH!

Beck börjar ju snart också. Fan också!

KRAM


Kommentarer
Alexandra

Hejsan. ja du, du får ha på dig vad du vill bara du inte har någe lila och vit :D men annars får du ha vad du vill :D alltså du får ju ha en vit tröja elr nåt men inte hel vit kanske. jag längtar så saknar dej massor :( <3<3<3

2009-03-02 @ 00:20:31
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0