Söndag, jobb

Imorse var det samma tid som igår, alltså kl 4.30, då ringde klockan sen började jag kl 5.30. Det gick bra tycker jag. För att vara lixom första gången att fixa allt det varma "själv" så gick det bra. Jag har ju lixom gjort allt det hemma ju, stekt bacon, kokat ägg och sånt, men det kändes mycket läskigare att göra det till massor med folk. Men det gick bra, jag plannerade lite dåligt så allt var lixom klart samtidigt, lite bränt här och var och så kokade äggen lite för länge, men det gick bra ändå. Om några helgen så går det toppen! Det är ju så jäkla kul!

Imorn hoppas jag att mina Twilight-böcker kommer. Det är alltså dom tre första böckerna i serien, Twilight, New Moon och Eclipse. På engelska. HOPPASHOPPAS dom kommer imorn! Jag vill läsa!!! Dom säger att dom är bra! Och et tvivlar jag INTE på, så därför vill ja läsa! GE MIG NU! HIHIHI! :)

Nu, eller idag kanske är bättre att säga, så måste jag skriva upp vad jag ska säga på mitt föredrag imorn i svenskan. Om varför jag gillar sommaren bäst. Önska mig lycka till! Hatar ju att stå och prata framför människor, jag pratar för dåligt, jag sitter mest tyst också, så det är jobbigt, men jag jag hoppas att jag blir bättre på att prata genom mitt jobb nu.

Ha en bra söndag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0