Annandagen

Snöstormsnöstormsnöstorm hela dan... fast nä. Bara snö och lite vind. Lite regn och några minusgrader. Lite segt att gå upp ur sängen idag, som vanligt, var tvungen att knuffa upp mig själv ur sängen, annars hade jag nog aldrig kommit upp. Det var ju så varmt och mysigt under täcket och jag var trött och seg. Jag kanske ska ta en dag och bara ligga kvar i sängen så länge jag orkar. Har provat på det en gång och det var mysigt som fan, med jag var ju inte ensam den gången... HAHAH!

Gick sen med mamma, pappa och linda fram och tillbaka till coop forum. Jag som egentligen ville köra bil dit, men så blev det ju inte. Ingen bilkörning alls idag. Måste skärpa mig, uppkörningen närmar sig med stoooooormsteg. Får inte glömma bort att jag kanske ska ta och läsa lite i boken också, skrivprovet närmar sig med ännu större stormsteg.... Nu blev jag nervös.

Vintern är mysig och det är kul att leka i snön ibland, men jag GILLAR INTE vintern...

PUSS


Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

vilken skitsnygg blogg du har :D

TA HAND OM DIG!

2009-12-27 @ 01:59:33
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0