Torsdag

Idag börjar skolan för alla barn. Själv har man ju blivit vuxen och arbetslös. HAHA. Sen finns det ju i och för sig vuxna som börjar skolan också, typ högskola och sånt. Undrar om jag ska gör adet nästa år. Jag får se hur framtiden visar sig.

Nu är lunchen snart klar. Sen ska jag hem till Sara och plugga körkortsteori med henne och Nattiz. Trevligt! Ska bli mysigt att träffa dom igen! Jag känner att jag bara har umgåtts med André, Karin och Fredde den senaste tiden. Så det ska bli kul!

Ikväll åker mor och far till Åland, och tillbaka. Och jag ska göra köttfärssås alá erica' till mig och bror. Kanske till André och Fredde också... oj, nu kom dom med igen. HIHI.

Men nu vankas det mat och sen plugg med Sara och Nattiz!!! Jag tycker om Er!!!!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0