Utmaning 7 sanningar om mig själv

Jag blev typ Utamanad av Nathalie (asilentescape). Jag antog utmaningen i alla fall. 7 sanningar om mig själv.

1. Jag tokbiter på naglarna (Jag måste verkligen sluta)
2. Jag är feg, jag vågar inte mycket, men jag håller på att bli bättre!
3. Jag gillar Tokio Hotel (inte bara dom såklart, men det är ju typ "SKAM" att gilla dom)
4. Jag gråter floder till filmen Dagboken (The notebook)
5. Jag är värdelös på att plugga, jag pluggar alltid sista kvällen innan ett prov eller en inlämning (Så kan jag inte fortsätta!)
6. Jag tar Studenten i sommar! YEY!
7. Jag brottas med DRAGLÄGET och min rädsla för bilkörningen.

Jag gör som Nathalie, jag utmanar alla som vill! Hihii! :)

KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Jag är som dig när det gäller pluggning ;)

2008-10-30 @ 14:35:46
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0