Torsdag, eller?!

Nu har det hänt igen, jag har börjat och blanda ihop dagarna. Men nu precis när jag skrev meningen kom jag på en bra anledning till varför jag gör det, jag var LEDIG i måndags! Det är nog en ganska bra förklaring. Och så har jag sovmorgon och börjar kl 3 om dagarna. Så det är inte så konstigt att jag blandar ihop dagarna. Men ibland häder det att jag blandar ihop dagarna utan att ha varit ledig något mitt i veckan. Vet inte varför men det blir bara så. Det känns lite konstigt ibland. Haha!

Igår fick jag gå hem vid klockan nio. Dom kanske ville bli av med mig jag vet inte. Men jag har ingen bestämd tid att jobba till, och jag frågade när jag skulle få gå hem och då frågade han när jag gick hem i tisdags och jag fick då gå hem samma tid som då. Nä, nu var jag ju nästan dum mot mig själv genom att säga att dom kanske ville bli av med mig. Men det ville dom inte. Han tyckte det var bättre att gå hem än att stå där och inte ha något att göra. Haah! Vi får se hur det blir ikväll då, och imorn, och på lördag. Shit, på lördag kan jag ju inte jobba så sent (jag tror dom stänger två, eller ett?), jag har ju lovat bort mig att jobba på söndag kl halv 8. Usch! Men jag får prata med dom om det på lördag. Så löser sig det.

Sen nästa vecka så vet jag inte hur jag ska jobba. Jag skulle kanske behöva vara i varmköket en vecka till, helst kväll. Men nästa vecka ska jag ju till strängnäs på torsdagkväll och min sista vecka så ska jag jobba på annat håll på den torsdagskvällen. Men sista veckan så tänkte jag jobba i kallköket med Tarja igen. Men det får jag ju prata med dom om.

Så! Nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0