Söndag

Nu är det söndag igen. Söndagar är nog veckans tråkigaste dag. Speciellt om det regnar, och det gör det i dag. Det är klart, det är ju en helgdag, men för mig är det typ, väntan inför skolan, eller som i mitt fall just nu, väntan inför jobbet. Men imorn är jag ledig, jag jobbar tisdag till lördag istället, bara för att jag skulle bort en massa imorn. Imorn är det först studentmössprovning! Inte långt kvar nu, längtar! Sen på kvällen ska jag till Strängnäs på infomöte om Dansbandskampen. Eller, det är information om vad vi ska göra innan, när det är matservering, buffé. Jag och många fler ska jobba som köksbiträden, jag tror att det är så i alla fall, men det får jag reda på imorn. Vi ska säkert skriva på anställnignspapper och sånt också. Gud vad kul det ska bli!

Men idag då, vad ska jag göra? Det regnar ju... Jag får väl sitta är framför datorn en stund till så får jag bädda ner mig i soffan sen, men en film eller två. HAHAHA!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0